lørdag 24. april 2010

Bursdagskort

Her er et kort hvor jeg har laget "ramme" med en av de nye Sizzix diesene til Tim Holtz. Har brukt gel medium, perfekt pearls og maling fra MM.

Ser jeg har fått award fra Siv Linda og Eva Helen. Jeg sier tusen takk for omtanken og setter stor pris på å få de, men jeg har veldig begrenset tid på PC pga vonde armer så jeg klarer ikke å følge opp det som følger med. Dette beklager jeg.

Tusen takk til dere som legger igjen en komentar til meg, det setter jeg stooooor pris på "klem"

4 kommentarer:

WencheP sa...

Så nydelig dette ble. Nydelig motiv, nydelig ramme og flott pyntet

jannes hobbykrok sa...

For et helt utrolig nydelig kort!Herlig motiv,flotte farger,og nydelig blomsterkreasjon!Ønsker deg en fortsatt god helg!
Klem,Janne

Grete sa...

Nydelig kort igjen. Ramma for knallfin.
Ha en glitrende fin dag.

Unknown sa...

My brother suggested I would possibly like this blog. He used to be totally right. This submit actually made my day. You cann't believe just how so much time I had spent for this information! Thank you!